15 Ağustos 2010 Pazar


Yapış yapış İzmir'in sıcağına uyandım.Gayet de mutant gibiyim bu sabah.Mutfağa gittim hemen bir Jacobs 2in1 aldım ama her nedense içine şeker ekledim.Güne kahveyle başlamak iyi geliyor bana,yeteneksizliğim dizboyuydu o minicik paketi tek seferde açamayıp bıçakla kestim (ben güldüm siz de gülün) Hemen arkasından Twitter'ıma şöyle bir gözattım,haliyle 'pazar sevişgenleri'nin bi çoğu kalkmamış kalkanlar klasmanında ise 'günaydın bugün çok güzel bir gün' fixlemesini görebiliyoruz.Ya arkadaş ne bildin uyandığın anda günün güzel olduğu.Dur bakalım en azından bi ortasına kadar falan gel de öyle karar ver günün ne alemde.Sonra klasik saçma sapan geceden kalma RT'ler falan.Sıkıldım onu da kapadım muhtemelen bu yazıyı yazdıktan sonra Twitter'a günaydın diyeceğim,dert değil beklesin 'izleyenlerim'.Ha güne başladığım ilk şarkı da pek fantastik pek romantik; Buika - No Habra Nadie En El Mundo.(tabi ki şarkının ismini bakarak yazdım,istersen sen bi dinleyerek yazmayı dene) Babam klasik kütüphane odasında hayatının üç bininci kitabını falan okuyor annem de kalkmış yine maşallahı var susmak bilmiyor.Bir bayan ve sıkı bir feminist olarak itiraf ediyorum ki evet kadınların %90'ı berbat araba kullanıyor ve evet kadınların %100'ünün çenesi düşük.Üzgünüm Sophia Lauren,üzgünüm Yoko Ono,üzgünüm Duygu Asena,üzgünüm Grace Kelly,üzgünüm adını sayamadığım birçok önemli kadın.Hah mesela bak hemen uyanınca değil ama üstünden bir müddet geçince günün nasıl anlayabiliyorsun az önce annemle tartıştık mesela,bu çok da hoş bi durum değil zaten manyak falan değilsen bundan zevk almazsın; doğal olarak 'güne kötü başladım' dersin,aynen benim gibi.Aptal wireless yüzünden de şu yazıyı 1 saatte yazdım ya ona da helal olsun her wirelessın harcı değildir bin kere bağlantıyı koparmak,anlamıyorum ki özellikle mi yapıyor? Hani şu blogu yeni açmışım hevesliyim falan bişeyler çizittirmeye illa şevkimi kıracak.Tamam burda bitiriyorum öyleyse.Küstüm tüm ağ bağlantılarına.Ha resim mi onu niye koydum bilmiyorum deviantart.com'dan arak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder