15 Ağustos 2010 Pazar

ÖSS kabusuna alıştırmalar

Bugün çok tuhaf hissettim.Sevgili akranlarım yarın itibariyle 2011 ÖSS'ye hazırlanmak üzere koyun sürüleri tadında,hızlandırma adı altındaki tecrit bozması dershanelerinin yolunu tutacaklar.Ben mi?Yok benim bir senem daha var hazırlık okudum Saint Joseph'te.Ha okudum da n'oldu ilk sene kalabalık bir arkadaş grubu halinde bütünlemeye kaldık temmuzun ortasında anca hazırlığı geçebildik,lise 1'imi hiç saymıyorum 7dersten kalarak seneyi kapattım aman verdim de başka okulda,o okula kendimi zor attım falan fişman;bırakalım bu tatsız konuları şimdi.Neyse bu zavallıların hepsi paldır küldür dershanelerine gidecekler,eşek gibi bütün sene çalışacaklar,sevgilileriyle kavga edecekler belki ayrılacaklar,minörlü majörlü depresyonlar atlatacaklar,efendim psikolojik destek alacak kimisi,derken sonunda bir yerlere girecekler veya giremeyecekler.Benim on dört senelik en yakın arkadaşım (ki kendisi 2 üst katımda oturur bunca yıldır,kız kardeşlik mertebesindeyiz) da senenin ÖSS kurbanlarından.Biz şimdiye kadar tuvalete bile nerdeyse birlikte çıktık o benden bir sene önce ÖSS girdiği için çalışma temposu hayatı falan 180 derece değişeceğinden sanırım biraz burukluğum.Şimdi bu blogu görse kesin o da kötü hisseder kendimi ama ben rahatım arkadaş o hiç bulaşmaz böyle şeylere,neyse uzatmayayım velhasıl seneye ben köpekler gibi ÖSS'ye ve bir yandan extra-köpekler gibi oyunculuk sınavına hazırlanırken o muhtemelen her bireyin öğrencilik yıllarında geçirdiği I.Geleneksel Üniversite 1 Yayma Evresi 'ni yaşıyor olacak.İşte dostlar bunlar beni düşündürmüyor,üzmüyor değil.Neyse ben gidip bişeyler atıştırayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder