14 Ağustos 2010 Cumartesi

Yani,ne desem ki bilemedim şimdi -boşlukla ilgili yazıyorum sanırım

Şu an boş oturuyorum yani bunun manası tam olarak bu sanırım.Bunu yazmaya karar vermeden önce sadece boş boş masaüstümdeki şu resme bakıyordum.Yok yani birini özlediğimden değil dediğim gibi boşluğuma denk gelmiş.Ha bi de bi yandan Massive Attack & Madonna düeti olan olağanüstü şarkı I Want You çalıyordu.Gerçekten bomboş oturuyordum ya tuhaf geldi bu durum içine düştüm ve gördüğünüz üzere çıkamadım şu ana kadar boş' kelimesini türevleriyle birlikte 5 kez kullandığıma göre gerçekten ortada can sıkıcı bişeyler var demektir.Aslında çok sıkıştım ve uzun süredir de tuvalete çıkmıyorum bu ihtiyacımı gidermek yerine burda bu son derece manasız yazımı tamamlıyorum.Şimdi de Massive Attack-Angel çalıyor,anlaşılan listeyi karıştırmamışım çünkü bundan önce de Protection çaldı.12 ya da 13 yaşımdayken Kurt Cobain'le ilgili bi yazı okuduğumda kendisinin narkolepsi hastası olduğu ve yüksek dozda uyuşturucu madde kullandığı için (ve bence depresyona da eğilimli bi tip olduğu için) saatlerce hatta günlerce hiç bişey yapmadan sadece 'boş boş' tavanı izleyebileceğini hatta izlediğini söylüyordu Krist Novoselic.Ben de babamla bir sohbet esnasında heyecanlı heyecanlı Kurt'un bu 'meziyetinden' bahsetmiştim ona,babam olağanüstü derecede alay etti benimle.Evet bence de boş oturmaya hayran olmak çok garip bişeymiş.O zamanlar Kurt tanrıymış benim için ya da düşünce gücü şimdi tam olarak kestiremiyorum.Bu arada bakın nasıl görselli bir sunum hazırladım içinde masaüstüm,babam ve Nirvana var; bu arada gerçekten acayip sıkıştım ben tuvalete gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder