18 Ağustos 2010 Çarşamba

Kediler Nankör Değildir

Şu sıralar 'menepoz teyzeler derneğine' üye oldum olacağım.Aman allah herşey mi insanın üstüne üstüne gelir.Ergen triplerini,tribal enfeksiyonları hatta muayyen gün vesveselerini de geçtim gerçekten pek bir uyuzum.
  Dünyayı ben kurtaracağım ya herşeye vaktiyle şöyle bir el atıyorum.Bu ara en çok insanların doğasında varolan nankörlüğe taktım.Özellikle ummadık taş baş yarar şeklinde yediğim kazıklar kaynaklı,sosyal ilişkilerdeki 'duygusal nankörlükler' titleı ana konum haline geldi.Besle,büyüt bu günlere getir tadındaki emekçi arkadaşlıkların yeni ortam,çevresel popülerite veya karı-kız/herif gümbürtüsüne bir kalemde silinip atıldığı modern zamanlardayız ya,delleniyorum dostlar(!) Bi kere hadi karşı tarafı geçtim,madem kendi huyunu suyunu biliyorsun dedikodu yapmadan günün düz gitmiyor öyleyse kendin gibi arkadaşlar seçeceksiniz ey Gossip Girl formatlı abiler ablalar.Bendeniz enayilikte 1 numara olan bir birey olarak hep affedici olmayı,bir anlamda yapılanların altında ezilmeyi bilgelik benimsemiş velhasıl her seferinde bu yolu seçmiş yegane bir vatandaşım.Fakat çevre faktörü var ya işte o fenafillah bir şey.Olağanüstü derecede bozuyor insanın kafasını.Her yapılan yanlış davranışın üstüne 'yuh bunu da mı sindirdin abi,helal olsun' tarzı ithamlar almaktan ben bezdim onlar konuşmaktan bezmedi.Hah diyorum tam dişlerimi göstermeye karar vermişim,gaza geldikçe geliyorken,allah allah edalarıyla düşman kuvvetleri üzerine gideceğim; bu 'gazcı arkadaş topluluğu' sönmüş köze hatta süt dökmüş kediye doğru metamorfoz geçirip 'etme,eyleme bırak ettiğini bulsun üzüldüğünle kalırsın' tribine bağlayıp beni çileden çıkartıyorlar.Neyse konu yine nerelere saptı,siz siz olun arkadaş seçerken kavun felsefesiyle koklayarak değil kurbağa mantalitesiyle yararak seçin.(bu çok isabetli bir örnek olmadı ama sanırım demek istediklerimi yeterince çağırıştıran imgeler oldu)

1 yorum:

  1. Dediklerine bir hayli hak verdim.Ayrıca yazını da beğendim.Çok iyi ,tebrikler (:

    YanıtlaSil