16 Ağustos 2010 Pazartesi

Darren Brass


Günaydınlar Blogger sokağı sakinleri! Gayet sıradan bir sabaha uyandım telefonuma gelen bin tane lüzumsuz mesaj içinden hafızama kaydetmem gerekenleri seçip diğerlerini tabir yerindeyse -salladıktan- sonra klasik yine kahvemi aldım bilgisayarımın başına oturdum Twitter,Facebook,Blogger bilmem ne derken Facebook'tan bir notification geldi Darren Brass arkadaşlık isteğimi kabul etmiş! Darren Brass kim midir? Darren Brass eski adıyla Miami Ink yeni ismiyle Love Hate dövme stüdyosunda çalışan olağanüstü bir dövme sanatçısıdır.Bu 1.60'lık yetenek abidesi çoluk çocuğa karışmakla birlikte sempatikliğine sempatiklik katmıştır.Hatta son olarak 

Ruthless & Toothless Exhibit 'i açarak kel kafalı bebeklere ve minik veletlere tarz sahibi olma imkanı sunarak beni kıskançlıklara sürükledi.Ne yani bizim zamanımızda Ruthless vardı da anamız babamız almadı mı?Bizim neyimiz eksik?Velhasıl ürünlerin arasında Asya tipi çizimlerin baskılarının olduğu tulumlar,sempatik geyşalarlar ve old skool imgeler mevcut.Tahminimce mağaza dekorasyonunda kullanılan çizimlerin tasarımı da Darren ve arkadaşlarına ait.Ben bu mağazanın açılımında Miami Ink ailesinin çoluk çocuğa karışmasının büyük etkisi olduğunu düşünüyorum.Bayan olduğum için duygusallık yaptığımı düşünüyorsanız,hayır gerçekten çok gördüğüm anda çarpıldım.Ben ki çocuklardan nefret eden teenager olarak çocuk yapıp bunlardan beş on tane alasım geldi.İtiraf edin siz de sevmediniz mi?Ha bir de şu maymunlu askılara,toothlessı simgeleyen dişlere ve duvardaki boardlara taptım.Gerçekten her şey mükemmel düşünülmüş.Bravo ne diyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder